heelg

sitter och dricker ice tea just nu så jävla gott love it ! Nu har jag gått i skolan två dagar och det har redan blivit mycket , ska skriva en uppsatts på religonen om islam och judendom de ska faktist bli riktigt kul satsar på MVG , men Vg är också bra men får jag bara g blir jag besviken ska nog ta hjälp av michelle också hon är duktig på religoner faktist ! Har haft svenska idag får så mycket beröm av min lärare haha hon pussa mig på kinden i dag o ba du är så himla gullig du ja ba what haha ? Ska sätta mig och spela nintendo wii snart är helt fast i det spelet. O föresten i går kunde jag inte somna fick astma attacker så jag spydde tillslut och sen fick jag ätnligen sooova.  Love / Irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback