good day !

Idag fyller jag år som sagt. Dagen började med att Mami och lillasyster komemr in och sjunger för mig ja får en bakelse och läsk haha. Sen fick jag lite presenter på morgonen , men ska får mera sen. Fick blandannat en Parfym, underkläder, deoderant & pengar. Sen gick jag upp fixade mig och mötte sandra då jag fick ett ciggpaket hihi sen åkte vi till skolan och där sa folk ja knappt pratar med grattis och alla var jättetrevliga o massa folk skickade sms o grattade mig tack sötisar ! På lunchen gick jag och sandra till grillen i hökarängen för det var äcklig mat, jag åt en liten pommes med sås och läsk och sandra åt en french hot dog med läsk , sen gick vi tillbaka till skolan. Sen hade vi svenska leketion och den bästa läraren i hela skolan ( Anna såklart) har fixat en soffa i sitt klassrum så jag och sandra tog soffan först la oss där sen satte hon på en film den var väll helt okej vi har inte sett klart hela än, sen fick vi tee och en chokladbit. Jag och sandra pallade inte gå på sista leketionen så vi taggade hem i stället.

Hur har er dag vart ? pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback