bastukväll!

hej på er alla glada människor ! jag vaknade precis ochatte på datan för ja tänkte skriva lite hära. I går gick jag och sandra på promenad ner till sjön i mörkret vi skulle gå lite på isen men haha nej det vågar vi inte. Vi ser en kilel som springer med sin hund på isen och en man som skulle åka långfärdsskridskor aso hm när det var kolsvart ? och isen har ju börjat smälta lite ja blev fett nojig haha. Sen tjuvringde vi massa människor o herregud haha typ alla bara Irma jag vet att det är du haha . Idag ska jag, sokeina, sandra & michelle basta! vi ska köpa med oss massa kall läsk o något mumsigt så ska vi basta o sen sitta i rummet utanför bastun snacka o sånt de ska bli riktigt kul faktist. Nu ska jag gå och kolla på tv är jätte trött vi höres ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback