-

Idag har det vart en skön dag de började med att jag och lillasyster gick upp till centrum och åt thaimat jag åt äggnudflar med rökor kycklingfile och grönsaker och hon åt kycklingspett med jordnötssås ris o grönsaker smaskens! sen gick vi hem igen då jag duschade sminkade mig o fixade så, sedan mötte ja upp sandra. Vi åkte till högdalen o bowlade ja vaannnnn yeeei ja fick 324 p och sandra fick 270 poäng. Efter att vi bowlat åkte vi hem och då kollade jag Mami och lillasyster på film den hette stop loss den var verkligen skitbra nu är jag skittrött funderar på att gå o lägga mig finns ju ändå ingenting att göra . Eller så ringer ja rhick han är alltid rolig o prata med ska fråga om vi kan ses i morgon. pusshej leverpastej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback