uppdatering

Nu ska jag försöka uppdatera .

I lördags var vi på chill i sätra, men två personer som skulle komma som kände killarna vi var oss sket i dom stängde av mobilerna & lekte skitsmarta. Så vid 02.00 så går jag och sandra mot t banan ( nu berättar ja inte allt som hände innan) och väntar på t banan som skulle komma om 26 min. När den väl kommer så sätter vi oss på den åker till norsborg o plingar på Macho. Men nope han öppnade i´nte han var tysligen " inte hemma" eller så var han på någon annan fest. Så jag och sandra går mot tuben igen och somar (som vanligt) o vaknar upp i östermalstorg av några väktare. Sen behöver ni inte höra resten av historien haha. I söndags var jag bara hemma kollade på film och tog de lungt bara. I dag ahr min bebis vart hära, vi kollade på tv bara o chillade han gick vid åtta & vid tio i nio mötte jag sokki & sandra. Vi stod o snackade rökte o bara chillade galet haha.

I morgon ska jag på bio med Mami & lillasyster vi ska se i taket lyser stjärnorna. Den verkar riktigt bra har läst boken också & den är bra. Nu vet ja inte alls vad jag babblar om för ja är så himla trött. vi hörs i morgon . puss på er & sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback