uppdatering av dagen

hej på er! Idag var jag som sagt på bio med Mami och lillasyster vi såg i taket lyser stjärnorna & jag hade ju läst boken innan också. Filmen var så jävla bra, grät en skvätt också haha. Efter bion åkte vi hem åt middag och kollade på tv o bara chillade & vid tio tiden mötte ja mina girls, vi snackade rökte gick och snurrade i någon rolig grej vid min gård o bara tog det lugnt.

I morgon tror jag att jag sokeina sandra & jennifer ska hitta på mågot. skulle va skönt att bara ta en fika, sitta & snacka om precis allt och typ träffa några killkompisar efter det. Men vi får se vad vi gör. ja vill träffa bebis också men hm så blir det väll inte. Nu ska jag sova är galet trött vi höres. puuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback