party

Hello. Idag vaknade jag runt kl 10 gick och la mig i soffan med Mamis täcke och kollade på film. Vid två hoppade jag in i duschen & rakade benen o sånt så nu känner jag mig helt fräsch. Mötte upp sandra kl 3 vi gick till centrum & ja handlade present till mami köpte ett jättefint halsband & så blev det två fördelsedagskort för båda var så himla söta. Köpte också strumpbyxor och en ny klänning till mig på Gina, skulle köpa lila leggins också men pallade inte slösa bort allt ja hade får pengar om några dagar så då kan jag köpa dom. Skulle egentligen träffat pappa & bror i dag och käkat något men det blev inte av så jag åt på woken i farsta i stället tjockis jag är haha. Ska egentligen träffa diiaaniiish i dag också men hon måste vara hemma så tidigt så då tycker jag vi kan träffas en annan dag så vi kan umgås lite längre haha. Så jag drar till sätra i dag med sandra och träffar mass o macho. mer från mig sen PEACE AND LOOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback