orkar inte

HELLO ! min dag har faktist vart riktigt okej. Skoldagen startade kl 8 med svenska , då vi gick igenom några saker och sen fick vi läsa. Efter svenskan hade vi klassråd i 20 minuter och sen var det elevsamling i stora hallen. Efter elevsamlingen hade vi språk och sen hade vi lunch. Vi år kycklingsallad , men jag tog vegetarisk för jag gillar  verkligen inte skolans kyckling. Slutade kl kvart i fyra och då åkte jag hem åt mat och sen spelade jag med lillasyster.

I helgen ska jag Michelle, Sokeina & Sandra ha filmkväll hos mig. Vi ska köpa hem en fet familjepizza och hyra fem filmer och köpa godis. Mysigtmysigt!

Jag känner mig så glad nu för tiden för jag har verkligen kunnat ta reda på nu vilka som är mina äkta vänner och vilka som inte är det. Som sagt jag går inte runt o hatar det är bara jobbigt. Men jag vet iallafall vilka som är falska och vilka som inte är det. Så till er som står mig närmast jag älskar er tjejor, utan er inget mig ! nu ska jag spana runt lite på datan sen göra isvatten och kolla på tv. puss på er gullisar.

Svar till anonym : Hur menar du med listor ? förklara hur jag ska göra så jag vet ! puss

Kommentarer
» Michelle

Gumman.. jag åker på lördag så jag vet inte om jag kan vara med! Kan inte skicka sms.

2009-02-17 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback