onsdag kväll

hej ! Satte mig precis vid datan. Min dag harv art bra faktist ! Gjorde omprov i engelska vilket inte gick bra, men ska göra igen efter lovet haha ska plugga som en galning ska sätta allt. Efter skolan åkte jag och Sandra till farsta och mötte michelle vi gick hem till henne åt kladdkaka och spelade ett frågespel & ja var riktigt keff kom sist haha, ja svarade inte rätt på en enda fråga.

I morgon har jag studiedag vilket innebär att jag är ledig yeii! Vet inte vad jag ska hitta på då, förutom att jag ska träna iallafall. Lillasysters skola blev det inget av menmen mami är hemma iallafall, så ja kanske ska tjata till mig någon ny tröja o så från gina & carlings. Hur har eran dag vart  ?

Peace and love haters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback