om mitt liv haha

fick en kommentar av en läsare som ville ett jag skulle berätta om mitt liv, Vet inte vad jag ska skriva men vi gör ett försök!

Jag heter då Irma söderqvist och bor i farsta med min mami lillasyster , min hund & två katter. Jag har två bröder också som är äldre från pappas sida. Jag simmar ju som sagt 4 gånger i veckan & det ger mig verkligen energi till allt, till att kämpa med skolan tex. På helgerna brukar jag oftast partaja med vännerna träffa killar osv.

Mina bästa vänner är sandra, michelle, johanna & sokeina! det är fina tjejer och alla är roliga på sitt sätt. När jag är glad brukar jag vilja hitta pås aker så som att träffa folk, gå på bio festa, och när jag är ledsen vill jag bara gräva ner mig i sängen gråta och lyssna på sorlig musik jap sån är jag. Sen är jag alltid en dramaqueen när jag druckit för mycket, det är verkligen så sant. Jag vill slåss och börjar bråka med varje människa som kollar snett på mig så i bland går det överstyr. Jag har också fått diagnos på att jag har ADHD så jag äter medecin varje dag som ska hjälpa mit att koncentrera mig.

Jag är också en snäll person, som gillar nya människor även fast jag är ganska blyg av mig speciellt när jag träffar killar för första gången då är jag typ tyst ? sen när jag träffar dom igen så är det som jag känt dom i ett år jag pratar för fullt och skrattar väligt mycket.

vet inte så mycket mer vad jag ska säga, det är bara att kommentera om det 'är något mer du vill veta. pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback