ja börjar bli trött på allt

Hello, har precis sovit i 45 minuter. Sitter just nu och väntar på att Mami och moster ska komma hem o laga mat är hungrig. Det är så mycket som händer just nu är så himla trött på all skit folk snackar, man går den vägen man vill gå. Om man en gång har vart bästa vänner så försvinner det inte pom boff bara för att man bytt skola. Man får helt enkelt engaskera sig ( vet att jag inte ska stava) om man vill ha kvar kontalt och det tycker jag faktist inte att folk gör. Men jag har dom jag behöver och det är jag otroligt tacksam över.

Nästa år på slutet av April ska jag och några tjejkompisar dra till London själva! Fyfan vad kul vi ska ha längtar redan och har redan börjat spara ska faktist gå in och kolla redan nu hur mycket det kan kosta med flyg hotell o allt. Sen kommer vi ju shoppa som galningar. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback