huvudvärk -.-

God kväll allihoppa ! sitter och väntar på att mami ska bli klar med maten, vi ska äta tortelini hehe. Idag gick inte jag och sandra på dom sista leketionerna som var dubbeltimme i so pallade inte.

Idag skulle egentligen en killkompis kommit hit men nejnej han kommer i morgon i stället ( får vi hoppas ) haha. Ikväll ska jag bara vara hemma med mami och ta det lugnt kanske går till handlarn och köper popcorn elelr något liknande får se. Och i morgon är det partaj drickan är fixad, det enda jag inte vet är vad jag ska ha på mig, ska ialf locka håret och ha pumps sen får vi se. Det är jag, Sandra, Johanna, Sokeina, Denize, Carro, Sandra & jasmin som drar dit så vi får väll hoppas att det är kul i allafall. Nu ska jag gå och ta en alvedon sen förs vi. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback