hello

god kväll. Min dag har sett bra ut. Jag vaknade typ kvart över elva gick och la mig i soffan och kollade på tv och chillade lite sådära. Vid kvart i fyra tiden sminkade jag mig satte på mig kläder och mötte sokeina o sandra, ja och sandra åt på woken. det är så jääävla gott love it! efter det gick jag och sandra hem till mig och vid tjugo i sju mötte vi upp sokki igen som hade köpt fetaste godispåsen. Sen mötte vi upp micke och hans två kompisar, de va galet länge sen ja träffade micke så de va kul o träffa honom igen. Hemma hos mig kollade vi på film åt godis snackade o lite sånt. alla gick för typ 20 minuter sen följde med dom en bit sen gick jag hem igen. Imorgon ska ja vara med mina girls igen, fast då ska jennifer och johanna med också. hare bra. puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback