första dagen på lovet

Hello. Första dagen på lovet vilket känns jävligt skönt. Idag hade vi historie prov i skolan om 2 världskriget. Det gick skit säger ja bara, omprov blir det efter lovet så nu har jag både engelska och So att plugga till , vilket känns skitbajsigt eftersom att det är lov och jag vill vara ledig från skolan. Men den går ju också i första hand.

Efter skolan följde jag och sandra med michelle till centrum hon åt sushi usch det gillar jag verkligen inte. Sen vandrade jag vidare hemmåt och dom gick hem till sandra, så jag pratade med johanna i telefon en stund. Ikväll ska jag och sandra vara hos mig och äta gott o hyra film, michelle kanske kommer förbi får se.

Har ni någonsin kollat på vårt samhälle ordentligt ? sett hur mycket hat folk har mot varandra , hur mycket skitsnack som sprids runt. Allt våld som förekommer allt som händer. Så mycket rasister som finns, mot svarta, muslimer, svenskar & alla människor. Hur orkar man lägga ner sin tid på att hata en människa/ människor så mycket. Man ska inte dra alla över en kant & ja tycker verkligen inte man ska hata en person. Jag är så himla trött på vårt samhälle, tänk er om alla människor skulle VILJA göra det bättre. Tänk dig hur fint vi skulle ha det då.  menmen slutpratat om det, föresten har min kära vän jennifer fixat en blogg här är den ; Jennifer ! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback