bowling , haha

Hello har inte uppdaterat på två dagar jag är sämst i know ! I lördags var vi på fest i nnorsborg mycket trevligt folk och vi drack o hade kul. Som vanligt kommer jag hem sent kom hem sju på morgonen , men Sandra och jag somnade på t banan -.- i går var jag bara hemma och kollade på gossip girl och one tree hill, somnade kl 20.30 haha !

Idag var vi och bowlade med klassen , zahui kom 1,a jag 2,a petra 3a och sandra 4a . sitter just nu och väntar på en kompis som ska komma och chilla här en stund. Sen i kväll har jag träning ska faktist bli riktigt skönt känner mig för tjock just nu. På lördag är det alla hjärtans dag också den ska tillbringas med bebis. ciao !


                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback