allojsan

hej på er gullungar ! Kom precis hem från skolan, slutade tjugo över ett sen mötte jag upp jennifer för att låna en tröja av henne. Nationella gick väll rätt okej i går vi får se sen hur det gick ialf hehe. Idag ska jag inte träna eftersom jag är sjuk hostar upp slemm och är förkyld , ja är alltid sjuk ? vad äre med mig.. aja. I morgon är den danskväll i skolan haha vi får se hur det är där.

I helgen ska jag på fest med sokeina, johanna, sandra, sandra, jasmin o några till om dom kan hänga med vi får hoppas det blir kul, den är i sätra så det är galet långt när vi ska åka hem sen men kör bara. hur har eran dag vart ? puss


svart till hej ? : nä ja har väll inte blivit smal ? , ja tränar fyra gånegr i veckan nu i alla fall och har gjort det i 1 månad innan det hade jag ju slutat simma och hade inte simmat på 2 och ett halv år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback