15 februari

Hej på er ! har precis ätit thaimat, det rä den bästa mat jag vet så jävla gott. Nu ska jag berätta hur helgen vart börjar med Fredag : I fredags kom Tina och Frida hit, vi åt middag ( lasange) spelade spel och så, sen vid sjutiden gick jag och mötte sandra. Vi tog bussen till Norsborg och mötte upp mass och sedan gick vi till Macho. Där chillade vi drack snackade och kollade på Tv hehe, vi drog väll vid tolv, halv ett tror jag. som vanligt somnar vi på tunnelbanan och blir väckta av några väktare i Farsta strand så vi håller oss vakna. När vi kommer hem till sandra äter vi sen somnar vi direkt.

Lördag :  I går var jag bara hemma, gick till woken i centrum och köpte mat sov & chillade. Mami köpte hem lite chips också så vi låg och kollade på melodifestivalen och åt gottgott. Gick väll och la mig vid halv tolv tiden i går och jag sov så sött.

Idag har jag inte gjort någonting alls har bara slappat hemma hela dagen spelat spel , kollat på Tv chillat vid datan & vilat. I kväll är det one tree hill och gossip girl som gäller. Men nu ska jag in på facebook. har tyvärr inga bilder från helgen förutom en men den lägger jag upp sen. ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback