sitter och väntar på älsklingen

Sitter fortfarande i skolan, helt meningslöst egentligen slutade halv tolv. Men älsklingen ville att jag skulle vänta för han ska komma hem till mig så jag väntar. Drog till farsta snabbt kolalde på lite smycken, kläder tog lite parfym och köpte en cola light & ja nu sitter jag här. Sandra och Linda har inte heller slutat än så jag väntar på dom också. I dag blir det pizza ja har blivit så tjoock fan haha. Kasper somnade in jättefint sa mamma han låg och kurrade så han kmr till ett bra ställe. Jag grät floder i går men som tur var fanns älsklin vid min sida och stöttande vänner är glad att jag har dom. Alla som försvunnit ut ur mitt liv är blä det är menat att det ska vara så dom är falska idioter inte något man vill ha. Vi hörs senare tänkte köra hiss & diss i dag och dagens citat o lite bilder. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback