hiss & diss



Julafton: alltid lika mysigt att vara med familjen, äta god mat & få presenter det uppskattas.

Resa; Jag älskar att resa, träffa nya människor, sola, bada, shoppa & ta det lugnt det blir 2 resor 2010 som är planerade men man vet aldrig vad mer som dyker upp. ME LIKE!

skor: Jag har sagt det förut. JAG ÄLSKAR SKOR! speciellt högklackade har ju till och med brytit tån nu men vem fan bryr sig ja fortsätter köpa mera o mera. Senast i dag kom världens snyggaste skor med mig hem. Jag önskade att jag hade en hel garderob med bara klackskor<3<3



Snön: Snö på julafton är alltid en självklarhet det blir mysigast. Men nu börjar det bli för mycket snö och det är kallt ute och bara blä. Man ser verkligen hur klimatet förändras de blir både varmare & kallare. Ja jorden kanske går under 2012 man ser ju en riktigt stor förändring ialf.

Dryghet: Det är bara tummen ner jag gillar absolut inte sånt blir saå irriterad på det usch!

Inbjudare; Ja men det säger ju sig självt nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback