Godmorgon

eller jag vaknade alv tolv gjorde frukost och satte mig vid tvn. Ska snart upp till farsta centrum med lillasyster och sandra. Jag behöver ett par legging och ska dra in snabbt på ginatricot o se om jag hittar något. I morgon är det nyår tiden går snabbt känner mig stressad redan vi måste hämta upp Vinet och allt. Och sne är man singel igen känns skönt gud förhållandet sög egentligen bara bråkbråkbråk & bråk o sånt orkar jag inte med så leverjag livet i stället är trots allt ung ska inte gifta mig än haha. Fick en fråga om det var jays vänner jag skulle träffa när jag skulle till london haha nejnej. Jag ska träffa Margs, Blaine o lite andra människor väldigt fina prickar det hihi. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback