förlåtförlåtförlåt!

Har inte haft tillgång till internet då det har vart något knas hemma. Mycket har hänt den här veckan. I mpndags var mina kära kusin på besök med sin kompis victor dom skulle på konsert och sov över. Hann inte prata mycket alls men hon hann träffa min pojkvän ialf. I dag har jag vart i skolan läänge slutade halv 5 då jag gjorde omprov i arbetsmiljö o säkerhet fick Mvg hihi. Ska snart laga mat och sen plugga har idrottsprov i morgon måste läsa 30 sidor typ stress. Helgen kommer spenderas med min pojkvän och tjejerna. PUSS!

och ja videobloggen kommer ja lovar!

Kommentarer
» emelina

hej allt bra? :):)

2009-12-03 18:56:12
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback