den här texten är tillägnad till min pojkvän

Älskling. Jag är glad att jag har dig kommer i håg exakt allt. Du la till mig på facebook och jag frågar vem du är så skrev du till mig:
tjena, ingen du känner:P men du såg jätte bekant ut:O
o så skrev jag aha gåru i min skola o då frågade du vilken skola så började vi prata på chatten o du frågade om mitt nr för jag skulle logga ut o så började vi smsa. Vi bestämde att ses flera gånger men båda var så blyga så i skolan typ gömde man sig haha vi hälsade aldrig jo en gång i trappan sa du hej Irma och ja viska typ hej. Så en söndag bestämde vi för att ses så jag gick och mötte dig vid röda höghusen ja pratade endå rätt mycket för du fick mig att inte va blyg så vi gick hem till mig låg i soffan och kollade på one three hill & gossip girl som du tyckte var tråkigt så du började dra mig i håret.. Så var du tvungen att gå hem så jag följde med dig en bit och sen när vi skulle säga hejdå gav du mig en puss på munnen, ja blev så glad för du var världens sötaste. Vi träffades dagen efter också tror jag och då gav du mig en kyss och den va underbar de kittlade i magen jag blev så glad. & sen efter ett tag blev vi tillsammans o ja kommer i håg allt vi gjort. När vi va på burger king o å drack milkshake o sen gick vi på promenad o hem till mig, alla mysiga stunder hemma hos mig då vi myst o skrattat haha o du tycker jag skrattar fult :(. när jag gjorde guacamole och du kunde inte utala ordet skitsöt. Jag har alltid kul med dig, jag är alltid glad i din närhet, du får mig alltid att skratta. Visst vi har bråkat o vart ledsna o tvivlat. Men man stöter på många hinder i ett förhållande och det är inte alltid lätt men om man kämpar så klarar man dom & blir även starkare. Vi har också ett förflutna bakom oss som man känner att man måste ta tag i, man har sårat människor, svikit blivit sviken och det är jävligt jobbigt. Jag förstår hur du känner och jag stöttar dig du är inte bara min pojkvän utan min bästa killkompis, du gör det du tycker känns rätt o ja finns vid din sida. Du har bevisat så himla mycket för mig alla texter du skrivit sättet du kollar på mig, som du håller om mig på. Jag älskar verkligen dig o allt km rinte alltid vara så lätt men det klarar vi tsm. På onsdag är det 1 månad o ja vet exakt vad jag ska göra. Du vet hur mycket du betyder för mig, jag älskar ditt leende, dina ögon, din näsa, din mun, din kropp, ditt skratt ja älskar allt med dig. Du har fått mig att inse att de finns bra killar för jag har blivit så dåligt behandlad men du behandlar mig bra, du bryr dig, respekterar mig. Jag skulle ge dig allt om jag kunde, men du har ialf min kärlek, mitt hjärta. Jag hoppas attd et håller föralltid för jag är lycklig med dig. Du kom in i mitt liv så snabbt o saker ändrades så snabbt. jag är lycklig, du gör mig hel du får mig att sväva, du är alla stjärnor på himelen. Jag tänker på dig hela tiden, saknar dig hela tiden. Jag har träffat världens bästa kille & ja har världens bästa pojkvän o det är jag tacksam för. Ta åt dig älskling!!


Jag älskar dig Mohammed rashid, du är mitt allt!

Kommentarer
» yo

jätte söt jag ha läsa din inlägg :)

2009-12-23 18:05:58
URL: http://yosirinan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback