2 dagar tills nyår

Gud vad kul det ska bli på nyår ska på middag hos petra först sen bär det av hem till mig. Har handlat min nyårsoutfit också var tvungen att sy upp klänningen för den gick till knäna & nu slutar den precis under rumpan. Ska lägga in allt jag shoppat har slösat ungeför 3700 kr på 3 veckor menmen. Bulgarienresan blir inte av då mami inte har några pengar men det blir london i mars då vi ska träffa massa människor haha. Ja och Jay sitter i fängelset vilken snubbe alltså synd om människan är det. I kväll ska jag sova tidigt i morgon ska jag upp till centrum handla lite och så. Hoppas alla har ett bra lov. PUSSPUSS

Kommentarer
» Zarha

Är det jays koompisart ni ska åka till i london elr?

2009-12-30 02:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback