nektariner är gott

äter nektariner och dricker isvatten. En gammal simkompis till mig la till mig på facebook i dag tyckte verkligen det var jätteroligt vi snackade lite och sen hittade jag fler simkompisar som jag då också la till på fejjan. Simningen betydde ju otroligt mycket för mig och man fick vänner där som man aldrig glömmer även fast man inte har kontakt med dom, mina bästa vänner under simningstiden var nog Anna, Lovisa & Amelie fina tjejer de! saknar dom tiderna men en sak ska jag alltid komma i håg att jag var GRYM på att simma haha. finns det något val ni ångrat att ni gjort som tex jag ångrar att jag slutade simma ? kan ni int eberätta det då! puss

Kommentarer
» Micaela

Älskar nektariner, supergott :)

2009-08-10 16:40:57
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback