Känns bra

Kom precis hem från centrum var på Bokia och handlade två st block till skolan. I går så samlades studiegrupperna I,J & H på nytorpsfältet vi gjorde en massa roliga saker och sen åtr vi lunch pastasallad med festis till så det var trevligt. Sen drog jag och alla tjejorna till gubbängen för vissa skulle köpa cigg sen åkte vi tillbaks till skolan där vi hade prov i svenska, engelska & matte bara för att dom skulle se vart man låg. Vi fick också vårt Schema de SUUGER men skit i det haha. I dag så gick vi rundvandring och fick se vart allt låg som salongen osv. På måndag börjar jag med textil hela veckan sen efter det är det vanlig skolvecka sen harjag typ måleri sen vanlig skolvecka osv. Fick även mitt busskort av skolan i dag slipper betala yeei haha. Trivs så jävla bra i min skola, I dag började även 2orna % 3orna många ansikten man känner igen.. de var allt rån mig puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback