:)

Kom hem lite efter halv tio och hoppade in i duschen, känner mig superfräsch nu! I går var jag och syster barnvakt åt victor vi åt familjepizza, kollade på tv, åt chips och ostbågar spelade nintendo wii och hade det jätteskoj körde också lite poker haha. I dag ska jag först ut och äta med ena min bror och pappsen på en thairesturang eftersom min bror fyller år i morgon. Jag och pappa ska mötas tidigare och gå till bajenshoppen och köpa en present till jacob dåra. Sen senare mot kvällen ska jag möta upp my giirls och vi ska booze även sokki och petrush följer med. Lite senare runt elva halv tolv ska jag möta upp en annan kompis snabbt och vara med han en stund sen ska ja dra vidare mot girlsen igen. Hoppas alla får en bra dag & bra lördagskväll. puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback