död

Hej! förlåt att jag uppdaterar så sent men jag är helt död. I går var jag ute och åt med pappa o bror på comanyang? vene hur de stavas vi åt god mat ja drack cider dom öl och så fick vi skitgod efterrätt. Efter det följde jag med jacob han laddade på sin mobil o så satt vi i medis ett tag och sen åkte jag hem till sandra där ci chillade ett tag. Sen åkte vi till gubbängen petra o sokki var med också ja & sandra drack o dom åt godis haha. Vid halv elva tiden kom jennifer ida o dom dit och mötte upp oss och vi åkte till en fest i farsta medans sokki o petra åkte hem. Där drack vi ialf o de blev lite för mkt känner jag idag kom väll hem typ 3 halv 3 och somnade vaknade upp typ tjugo i sju o d¨kom en kompis hit o ja mår inte alls bra nu. haha ska snart ut med hunden o möta sandra för att hämta mina cigg sen ska jag sova en timme kmr inte orka gå i skolan i morgon. Bilder kmr sen orkar inte lägga upp dom på datan nu. puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback