underbar helg.

Min helg har vart så himla otroligt bra. I lördags så grillade jag, Sandra,Sokeina, Malin & lillasyster på balkongen de blev massa korv & hamburgare & sen åt vi glass med maränger banan och colasås skitgott. sen chillade vi hemma hos mig ett tag, sen rörde vi oss mot en fest någonstans i hässelby i en villa, de var helt chill där massa folk o dricka fick lite öl sen drack vi shotts och chillade galet. ja & sandra gick tidigare medans malin stannade kvar. I dag har jag vart hos en killkompis, vi kollade på Twilight alltid lika bra & snackade o han tyckte en av mina vänner var kaaaatt så vi drar väll till han någon helg o chillar dääära. tack för helgen säger jag bara ! nu blire bilder.

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback