trötter

God kväll! känner mig riktigt dålig just nu ska snart gå och ta två alvedoner så jag mår lite bättre ialf. Jag och mami har kollat på robinson och ätit glass, de blev inte glass med colasås fick en nogger i stället, men den är okej också. Sen har jag messat massa med christian också men han är alltid seg på att svara haha.

Hoppas jag är frisk till måndag, känenr att jag måste vara i skolan nu de få veckor som är kvar så ja får något gjort, plus att jag åker utomland den 19 maj också och kommer hem den 27e. I morgon tänkte jag dra till R också om de är okej, vill träffas en sista gång. Ska börja ta mer bilder också och lägga in i bloggen mer på mej själv också fäör bilder säger mer än 1000 ord. nu ska jag sova så kanske jag blir friskare snabbare. peace and love haters!


Kommentarer
» Catherine

Fin blogg du har :)

2009-04-19 00:42:12
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback