torsdag

Dagen började tio över åtta med nationella prov i matte, det gick väll helt okej ! man kan säga såhär att jag är nöjd ialf. Sen hade vi någon bokgrejs så vi läste en timme, så jag fortsatte läsa go ask Alice den är superbra. Sen hade vu lunch, fisk med sås o potatis jättegooott. Slutade kl två för vi kollade på film sen kmr inte i håg vad den hette men den var skitbra ialf.

Känner att livet är skitbra just nu, kommer överens med mer folk allt är inte bara bråk o tjaffs o sånt. Mår jättebra. Skönt att inte alla e sura på varandra & så life goes on. Men de som står närmast mig vet vilka det är puss på er haha!

På lördag ska jag, sokeina, michelle, sandra & min lillasyster grilla på min balkong. Det ska bli riktigt mysigt faktist , tycker jag. Sen ska vi köpa hem lite chips o glass o kolla på robinson. så de kmr bli en lyckad kväll tror jag. Och i morgon sa jag & sandra SHOOOPPA! inbte för jag har mycket pengar, bara 900 kr men för de får man lite ialf.
det var allt från mig, PUSS





lite bilder hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback