SOOL!

Hej på er allesammans! Kom nyss hem. I dag började skolan nio så jag klev upp tio över sju tåg en dusch rakade benen och så, självklart råkade jag skära mig så har värsta köttsåret, fint till sommaren ? nä inte precis! Första leketionen var ialf No vi tog det egentligen bara lugnt, sen ahde vi matte där vi satt och snackade de mesta. Efter matten går jag petra och sandra och köper glass ett sexpack med kolastrutar för 25 kr ? FYND haha så jag har faktist ätit två glassar idag, men det är ju så galet fint väder, sen hade vi lunch tacopytt, men jag hitatde självklart ett hårstrå i min mat så då sket jag i att äta.

Efter skolan åkte jag och sandra och kollade upp en grej, och det gick hur bra som helst. Nu kan vi pusta ut haha. Fick också ett sms av Michelle idag att Chris brown och omarion var på NK och att dom skulle vara där en timme till att jag skulle skynda dit, var nära att gå på det men sen kom jag på att det var 1 april. hehe
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback