skolveckan är slut, skönt!

Nu är första skolveckan slut, jävligt skönt. I dag ahde vi nationella prov i svenska jag & sandra var de andra som fick ställa oss framför klassen & prata, men det gick väll helt okej. Bara att jag skrattade väldigt mycket 6 sandra babblade på så ja fick inte så mycket att säga. Men de är bra sandra var tung hehe. Sen hade vi äckligt so prov, är skitirriterad för vi skulle pricka ut länder på karata typ nepal & massa, sen ja satte japan på indien sen innan hon började rätta, ja ba nej de där är fel hon ba och ja ba men kan ja få ändra hon ba nä. Skulle igentligen få typ 3 till poäng o då hade jag haft VG men dend är kärringen ger mig G+ suuug!

Idag ska ialf jag och sandra gå till mamis jobb o träna. Vet inte riktigt hur länge men MINST en timme ialf, det behövs. uppdaterar mer i kväll. CIAO !

Kommentarer
» michelle

öhm okej? Normala lärare vill ge höga betyg.. när du vet att du hade gjort fel också. vilken kärring.

2009-04-17 17:22:40
URL: http://mishelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback