sjukling

Här sitter jag med mammas duntäcke omkring mig och tycker synd om mig själv. Jag har nämligen gått och blivit sjuk. Har ont i halsen, är jätteförkyld, ont i örat och en dundrande huvudvärk. Så ja abd mami köpa hem glass med colasås efter att hon slutat jobba, har vart lite onyttig nu i 3 dagar. men va fan i dag är jag värd det eftersom jag är såhär sjuk.

Skulle egentligen träffat christian i dag men nej de kan ja inte göra nu tråkigt. vill hitta på något kul & michelle messade o frågade om vi skulle åka och äta och sen gå på bio, fett mysigt ju men ja har ingen ork till det alls. så det blir sängen och tvn i dag och mami får pyssla om mig tihi. Snart får jag mina pengar 1300 kr, ja ska SHOPPA då, vet 4 saker på gina jag vill ha, en klänning på vila & sen en ny bra brunkräm. hihi nu ska jag gå till tvn. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback