sista dagen på lovet

hej på er! har inte skrivit på två dagar men harinte haft någon ork till det. mitt lov har vart väldigt bra, i lördags kom först michelle och sandra hit jag åt tacos dom var mätta eftersom dom hade ätit påskmiddag och så kollade vi på tv sen gick vi och mötte sokki och hämtade upp abba singstar hemma hos sandra, så satt vi åt godis chips, sjöng och ja & sandra drack lite viiiiiiin. Sokki gick efter ett tag så malin kom hit också, vi spelade buzz hollywood , buzz för småbarn och sjöng singstar svenska hits och vi hade väldigt kul kvällen blev lyckad. vid halv ett gick vi ut med hunden de andra gick hem och jag o sandra gick och la oss. sen under lovet har jag haft grillkväll, vart på promenader , vart i göteborg & uddevalla o ba tagit det lugnt helt enkelt. nu lägger jag in bilder som tagits under veckan. ciao














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback