onsdag

Min dag började med att jag gick till hudläkaren för att ta bort en leverfläck som satt i huvudet, den var absolut inge farlig bara att den störde mig. Jag fick ialf bedövning va skiträdd sen tog dom bort den så gick jag med bedövning i huvudet i typ 4 timmar haha, men nu har den släppt ialf skönt tyckte det var jätteobehagligt. Sen åkte jag och sandra till skolan och hade Matte och No men Son pallade vi inte gå på, så vi åt lunch potatisbullar med lingonsylt & keso Sen åkte vi hem till sandra och chillade. Nu sitter jag här o tråkar, ska lägga mig ner o läsa en bok som vi har på Engelskan som heter  Go Ask Alice Anonymous, det är en tjejs dagbok som dom har gjort till en bok, har inte kommit så långt men den verkar bra & boken är sann, det är hennes dagbok dom tagit. Kan skriva vad som står på baksidan av boken : January 24th after you've had it, there isn't even life whitout drugs.... It started when she was served a soft drink laced with LSD in a dangerous party game. Within months, she was hooked, trapped in a downward spiral that took her from her comfortable home and loving family to the mean streets of a unforgiving city. It was a journey that would rob her of her innocence, her youth --- and ultimatley her life.

CIAO!

Kommentarer
» angelica

vart tog du bort leverfläcken och hur mycket kostar det.. har ämnligen ett par jag vill ha bort:p

2009-04-22 14:20:00
» Irma

tog bort den i farsta hos hudläkaren, det kostade ingenting det var helt gratis :9

2009-04-23 06:56:37
URL: http://irmush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback