mysig dag

Hej på er! min dag har vart mysig förutom i morse när jag och mami bråka, hon sa att vi skulle avliva min katt som jag har haft i snart 16 år. ALDRIG de kmr inte hända slutpratat om det.

Fick ialf hem min mobil idag, den har vart efterlängtad men nu är den lagad o bra. Vid halvåtta tiden mötte jag upp sokeina och sandra, vi gick och köpte chips o en stor coca cola och satte oss under ett tak vid sjön med filtar, tända ljus vi satt där lyssnade på musik, snackade & rökte. efter det gick vi hem för att kolla på desperate housewifes men de va keff ishockey så jag kollade på andra avenyn i stället.

I morgon ska jag sandra & sokeina ta en promenad till farsta strand & hämta en tröja från jennifer. sen senare på kvällen ska vi med på sokkis klassfest. men vi hörs. lägegr in bilder från dopet på min kusins barn Liam som jag är gudmor till. Peace and love haters!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback