hemma

Hej! Kom hem för ca 10 minuter sen. Jag, Petra, Sokeina, Sandra & Alex gick ner till farstabadet dåra eftersom att himmlen var jättefin men det var helt tomt. Så vi stod där och skrämde upp varandra och hade faktist väldigt kul. Sen skulle vi möta upp Nadine & Latifa haha och vi skulle försöka skrämma dom men dom såg oss haha. så vi satt och snackade lite sen rörde sig alla hemåt. Jag ska snart hoppa i sängen och läsa lite och sen sova. Börjar 08.00 i morgon så jag måste gå upp tjugo över sex suck. Lägger in bilder på lite enklare kläder jag beställde hem i dag. Puss på er

     
här är det lite gulligt sådär!

dom hära skorna måste jag bara beställa nästa gång. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback