hemma

Nu är jag hemma igen och tänkte berätta vad som hänt.
i fredasgs var jag som sagt med folk från skolan, vi grillade, drack, dansade lyssnade på musik o rökte vattenpipa vi hade det verkligen skitnajs. tog 220 bilder haha så några kommer upp hära.

Kom hem vid ettiden och somnade halv tre, blev väckt kl 05.00 på morgonen för vi skulle till göteborg på dop, det var verkligen skitfint, jag var ju gudmor och fick gå in med min fina lilla liam och stå där. fick också ett kort på att jag var fadder, Var jättestolt hihi.

sen var vi nere i uddevalla i bohuslän hos min fina släkt. marlene var inte där så jättemycket hon spelade som sagt basket både lördagen och söndagen. så det kändes som att vi inte pratade så mycket med varandra. Men det får vi göra i sommar när jag kommer. Orkar inte skriva så mkt mer, bilder säger mer än 1000 ord så jag lägger in bilder nu i stället. puss på er!

eller bilder får bli en annan dag min data ör så seg just nu . PUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer
» Marlene

ja, ni kom helt enkelt fel helg! ;) men i sommar, då du! ;) <33

2009-04-07 08:37:32
URL: http://kakmalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback