heelg!

Hej på er! I dag slutade vi tjugo över två, men jag och sandra gick från skolan tjugo över ett, pallade inte so. Så vi åkte vill farsta o shoppade lite , det blev sammanlagt 5 saker för mig. plus en sak jag köpte för några dagar sen då, lägger in bilder i slutet av inlägget. Efter vi var klara gick vi till donken då jag beställde en mac chicken med cola 6 mac feast sås, men hamburgaren smakade bajs, var helt torr så jag åt halva. Efter det gick vi och mötte michelle så michelle och sandra köpte glass och sen vandrade vi vidare till michelle och chillade där i typ 2 timmar. Nu har jag precis ätit lasange.
Senare i kväll ska jag, johanna & sandra kanske festa annars ska vi träffa michelle & malin. vi får helt enkelt se. puss

      
bild1 : mac donalds.
Bild2:linne från ginatricot 99kr
bild3: tunika från ginatricot 149kr
bild 4: linne från ginatricot 129kr
bild5: tunika från ginatricot 149 kr
bild 6: fondutation från cubus 159 kr, men ja köpte på rea så de blev 135kr
bild7: rouche från H&M 49.50 kr.!
förlåt den dåliga kvaliten på bilderna. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback