fredag

Hej på er! sitter här och röker en cigg har precis städat hela lägenheten, damsugit plockat undan osv. Väntar på att lillasyster ska komma hem, ska hjälpa henne att RENSA sitt rum, hon har bara föör mycket saker. Sen ska jag duscha & sen ska vi till centrum. vad har ni för er då ?

I morgon ska mami sova hos sin kille så jag , sandra michelle & sokeina kommer förbi en stund ska äta mat & sjunga singstar så det blir trevligt & till maten ska vi ha vitt vin också :). i slutet av veckan kommer jag lägga in bilder som jag tagit under lovet också. ciao


P.S frågestunden avslutas i kväll kl 23.00 så idag är det sista dagen ni kan fråga något så kom igen nu. PUSS

Kommentarer
» Anonym

är du hel svensk?

2009-04-10 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback