frågorna

bästa låt att dansa till?
hur många pojkvänner har du haft ;)?
vad händer den här sommaren?


bästa låt att dansa till kan jag inte riktigt svara på, det finns massa bra låtar att dansa till inte bara en .
jag har haft 4 st pojkvänner.
den här sommaren ska jag festa galet mycket, umgås med vänner , åka till dalarna & västkusten ska bli riktigt najs.


när förlorade du oskulden?

när jag förlorade oskulen tror jag inte är så intressant för dig att veta.

var det ett missag att du föddes?

om det var ett misstag när jag föddes ? nej värför skulle det vara det ? min mamma o pappa bestämde sig för att skaffa barn och då fick dom mig hur bra som helst o stolta är dom också. var det ett misstag att du föddes eller, eftersom du frågar ? du kanske ville att du & ja skulle ha det lite lika att det var ett misstag att jag föddes också bara för att det var ett misstag att du föddes? nej men ett misstag att jag föddes var det verkligen inte :)

vad hände med han den där rhick?

Rhick och jag var ju sådär ganska bra vänner. men eftersom jag var konfliktsugen under den tiden så började jag ganska ofta bråka med honom för ingenting. och det blev tillslut så att vi slutade snacka. jag ångrar aldrig att jag lärde känna rhick, jag har fått se hans bra & dåliga sidor. o han är en toppenkille faktist. synd bara att viinte har kontakt längre. men jag önskar han ett bra liv och att jag har haft riktigt roligt under den tiden då vi umgicks.

är du hel svensk?

jap jag är helsvensk.


fråga gärna mig lite frågor här i bloggen så ska jag svara så gott jag kan. är det något mer och speciellt ni undrar angående frågorna jag har svarat på nu så är det bara att säga till ! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback