tyck va ni vill.

aso ja är så jävla trött på folk som surar hela tiden -.- hela jävla tiden va är det för mening ? och ja är så ledsen på vissa av mina så kallade vänner som aldrig vill ses längre som aldrig hör av sig som knappt bryr sig. ja blir så besviken så gör man faktist inte om man är så nära vänner man beter sig faktist inte så att man aldrig vill hitta på något aldrig vill göra något vi har vart väldigt nära snackat om allt gått igenom så jävla mycket vi var så lika men nu är vi så olika så vad äre för mening ? killar hit o dit OCH! vi är vänner VÄNNER som du sa om de där, ja är jävligt trött på dom dom hör aldrig av sig dom e fett fittiga nu får dom höra av sig till mig, men du gör precis samma sak ja tror du har skickat ca 2 sms sen vi kom hem från uddevalla resten har ja skrivit som tex hej hur mår du ? vad gör du ? ska vi ses ? ska vi hitta på något ? vill du komma till mig då svaren ja får hela tiden är. Nej, ja orkar inte eller så får  ja inget svar. de är jävligt ledsamt faktist från att du stog så nära mitt hjärta ja såg upp tilld ig tyckte du va ascool allt, nu vet ja inte ens vart ja har dig längre känns inte ens som att vi känenr varandra äre såhär vänskap är ? OH HELL NO. de e ingenting. tänk efter någon gång vi är faktist dina vänner vi alla, rör på rumpan och kom o träffa oss umgås med oss ha kul med oss. vi har faktist så mycket minnen o allt. fast de är ju ditt val ja behövde få skriva av mig aso. o du vet ju att vi verkligen älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback