tråkigt att städa

nu har jag plockat ut renda disken ställt in den i skåpet plockat in smutsdisken har tömt papperskorgen satt in en ny slängt massa saker fixat soffan hallen köksbordet o lite i mitt rum sen är det vara att damsuga byta lakan och ställa undan värdesaker i ett skåp byta lakan och så gör jag imorgon o damsuger och lägger undan värdesaker gör jag på fredag innan alla kommer nu är jag jättetrött ska spela lite backamon sen ska jag och mamma laga mat det blir köttbullar med potatismos grönsaker och brunsås! MUMA . ciao


Kommentarer
» angela

vet din mor att du ska ha fest?

2008-09-10 17:47:22
» asrin

aso fett dum och säger att du ska lägga in värdesakerna i ett skåp , tänkt om den personen som ska komma läser det här och vet nu vart du har lagt alla dina värdesaker?.

2008-09-11 18:05:40
» Elisabeth burai

Ring Elisabeth hon ska göra på detta!

2012-03-15 11:15:43
URL: http://gerberas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback