tired

ja e trött trött trött & trött som vanligt. messade långisen nyss o frågade om vi kunde ses troligen inte han har blivit konstig! aja skitsamma om en halvtimme ska jag sätta mig framför tv,n med ett stort glas is och ice tea musigt ska fråga mami om hon kan göra fotmassage på mig också de behövs. den 12 september kommer petra sandra sokeina jennifer johanna kim långisen & några hem till mig de blir singstar vi ska dansa lyssna på voice  booze lite sådära fett mysigt för sokki fyller ju år den 10 september så vi firar henne hos mig den 12 längtar. o så långtar jag tills mina kläder från forever 21 kommer tror dom kommernästa vecka och min nya adidas väska o mina skor också. nu ska ja spela ett parti backamon ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback