tillbaks igen!

hej på er förlåt för min uppdatering men det har hänt så mycket de senaste dagarna bråk med mamma sov borta har vart så trött så jag har sovit har pluggat osv. i dag har det vart en skön dag började kl nio o slutade kl två  så det var riktigt skönt faktist, efter skolan följde sandra med mig hem vi spelade buzz hollywood och kollade det där på aftonbladets hemsida , helt sjukt tycker jag att dom ska prova sånt där, dom sätter hela jorden på spel mönniskornas liv på spel vi klarar oss utan den informationen dom försöker få fram tycker jag ialf sen får alla andra ha sin åsikt om det. ska snart städa inför fredag måste damsuga byta lakan i sängen plocka undan tvätta plocka ut allt ur disken och diska allt hänga in mina kläder gud så jobbigt menmen ska nog sjunga lite singstar också tror jag. uppdaterar mer snart för nu ska jag städa en timme. puss puss

    
petra i skolan , sandras lillebror, petra och sandra springer slingan, jag i skolan, jesper och konstantin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback