sry

tråkig & dålig uppdatering har jag märkt. men Ni är också så tråkiga va tycker ni ja ska skriva om? vad är det bra och det dåliga med min blogg ? något nytt jag ska lägga till?
ialf idag var jag i skolan var i stan med klassen sen gick ja o tjejerna runt lite inne i stan sen tagga jag och sandra till meborgarplatsen där vi hämtade upp para från malin hon har färgat håret brunt fint! efter det åkte jag hem åt middag satt vid datan sen gick jag till sandra spelade monopol och tillbaks hem hämtade pengar duschade och sen mötte ja upp petra sokki och sandra vi gick till handlarn köpte chips läsk och hyrde film Parfymen hette den fattade inte så mycket en kille dödade typ människor för att få deras doft han rullade in dom i skinn gjorde lukt av fettet hit o dit skitäckligt just nu är jag pigg men ska ändå snart sova har ont i kroppen ska ut och gå i morgon med mami har ja bestämt. puss på er alla söta vi hörs!


Kommentarer
» Lo

Vad tycker du om Magnus Betnér? och godnatt :D

2008-09-27 00:41:58
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback