sorry

förlåt min otroligt dåliga uppdatering men det har hänt så otroligt mycket i helgen vi börjar med fredagen, då kom alla tjejer vid halv åtta vi började att sjunga singstar svenska hits sen stängde vi av den och satt på the voice på högsta volym och började dricka kl tio kom alla killar o ja va helt borta alltså haha kom inte i håg något nästan sen hade tydligen någon (nastyboy) som folk kalla han kastat ner en stol fyra krukor och glas från min balkong och typ klottrat med nagelack i mitt kylskåp kastat ägg i grannens brevlåda och moe hade slagit sönder tre lampor i min port så grannarna hade ringt aina och två poliser en fältare kom hem till mig skickade ut alla killar som kom upp igen och sen när alla gick var det 3 polisbilar som åkte omkring vid mig och jag deckade i sängen. kl åtta på morgonen kom en granne o plinga på sa att jag skulle soppa upp skärvorna från lampan i porten plocka upp krukorna o allt nedanför min balkong sen var jag tvungen städa hemma slänga alla burkar o vodkaflaskor skura plocka undan diska byta lakan igen osv sen gick jag till lidl köpte hem chips skitgott och vid tretiden gick jag till sandra vi rökte kollade på tv och vid halvtio tiden kom larry alla till farsta vi chillade med dom till elva sen gick vi hem till sandra och åt chips sen ja somnade typ halv ett var helt död eftersom ja bara sovit fyra timmar. sen tio över ett ringer min mobil o de va samson men ja va galet trött så ja ba JA SOOOVER HEJDÅ!  fett ond haha! vi vaknade halv ett så vi chillade hos sandra ett tag sen gick ja hem städade lite till sen mötte ja upp michelle vi gick till lidl där ja hanlade mjölk o lite annat. sen messar mami mig och säger att min kusin och hans tjej är på väg till sjukhuset för hon ska föda YEEEI! nej nu orkar ja inte skriva mer vi hörs senare eller något PUSS!

sokeina och jennifer



petra sandra sokeina och jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback