söndag

hej på er alla glada! i går så mötte jag och sandra upp joohanna tjugo i åtta i björkhagen vi åkte till ibro där vi drack lite bear och så vid halv elva tiden taggade vi till vårberg mötte upp sandra o hennes kompisar vi gick igenom värsta skogarna lerpölarna jagvene vad så mina skor e heeelt trasiga uschusch! men de var helt chill faktist mycketr folk hög musik dricka o cigg fanns så yeah! vid 01.00 gick vi därifrån och jag köpte en grillad korv mums sen åkte jag sandra till gamla stan o där vare några killar som stog o tog kokain blä! så mötte vi upp majid o åkte hemåt kom hem vid fyratiden fyfan alltså.. nu blir det lite bilder sen ska jag ta min morgoncigg för mami ska till jobbet strax.



johanna och sandra väntar på ibro i svedmyra

johanna

sandra

ett ljus mitt i skogen haha

jag

catfight ? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback