lördag morgon

gud kl är bara halv tio men jag kan verkligen inte sova. Som sagt hade jag och mami lite muskväll i går vi åt osttortillas chips och sen åt vi ost och kex med vindruvor och drack päroncider jättesmaskigt . vid åtta gick jag och handlade comviq kompis på hanldlarn sen mötte jag upp michelle vi satt ute och snackade sen mötte hon bappi och jag mötte sandra petra och sokeina vi satt på hästhagen och bara chillade. vid tjugo i tio gick alla hem jag kollade lite på filmen på 3,an innan jag blev så trött så jag somnade vid kvart i elva och nu är jag vaken har ont i halsen och näsan svider inte bra alls ush! att det måste komma när helgen kommer. Men nu ska jag kolla på simsons hörs senare. PUSS


mums

gott gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback