godkväll

hej på er hur har er dag varit ? min dag har vart helt chill , på morgonen gick ja till ungdomsmottagningen med en kompis sen mötte jag upp malin vi gick till donken åt en liten hamburgare och sen satt vi rökte och snackade sen åkte vi till skolan där ja lämnade lapp mötte upp petra så vi gick till vivo och petra och malin köpte bullar och jag chilinötter som var skitäckliga blä! sen gick petra tillbaka till skolan och malin åkte till sin skola och jag taggade hem till sandra där vi låg kolla på tv chilla vid datan och smokade lite sen gick jag hem och så kom min kontaktperson och vi satt och snackade och kollade på tv400 hehe. nu har moster kommit hit hon mami och lillasyster åker ju i morgon och kommer hem söndagkkäll halv elva SKÖNT! snart börjar paradeise hotel sitter och väntar på det sen ska jag sova tihi. imorgon har vi skolfoto så jag måste upp tjugo över sex sminka mig duscha och välja kläder herregud så lite tid och ingen i familjen kommer vara hemma då heller förutom katterna eller inte dom heller för dom kommer vara ute så jag ska sätta på the voice högsta volym o dansa runt haha. o er alla som kommenterar om MITT HEM lägg er inte i hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback